Wednesday, May 13, 2009

oo~ relax~ 。多重人格

Wow! I've been so long didn't relax like this! swimming, do house work, sleep more than 3 hours for "nap"... Wow... Feel so cool. but in the other hand, I'm terrified, stress with the free lance, the redo assign, the coming assign... More and more... Although it's a bit tough, but i know i can overcome it. Who am i? I'm Mika!! ha ha!

-----------------------------------------------------------------------------------------

对呀,今天可是超轻松的。没去顾虑任何东西,就是放松自己。好悠闲的一天。除了悠闲,还想了一些个人的性格与人格,我是说我自己。我发现自己有很多人格,可以中性的,可以很女人,可以很小孩子气,更可以潇洒的面对事情。好友也那么认为。对,我会对一些个人想法很固执,很执着。就是好友的一些正面批评让我看清自己,学会冷静并聆听。有时静下来,反而会领悟更多,学更多。所以啊,我也慢慢的放下固执,学会接受。过去的就让它过去,执着并没带给我什么好处。扔了吧!

No comments: